مزایای ثبت شرکت در دبی for Dummies

Wiki Article

لطفا همان آدرس ایمیل و شماره تلفن همراهی را که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد کنید. اگر هنوز مبلغی از هزینه‌ی سفرتان باقی‌مانده می‌توانید از این گزینه برای پرداخت استفاده کنید.

در این زمینه متاسفانه اطلاعاتی نداریم. لطفا از مراجع قانونی سوال کنید. با تشکر از پیام شما

در صورتی‌ که فرصت مهمان شما برای دریافت ویزا کوتاه است و امکان اخذ ویزای فرودگاهی ایران را دارند، پیشنهاد می‌کنیم محل اخذ ویزا را یکی از فرودگاه‎های بین‌المللی ایران انتخاب نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع شرکت هایی که می توانید درامارات ثبت و ایجاد کنید، می توانید با نمایندگان شرکت ثبت سبز تماس بگیرید.

برای این منظور همکاران ما در بخش ویزای ایران منتظر راهنمایی شما هستند.

• ساخت نیروگاه های برق • تاسیس کارخانجات آب شیرین کن و توسعه سیستم های آبرسانی

کد فراگیر

دفتر ثبت شده : شما نیاز به یک دفتر یا یک آدرس به عنوان محل ثبت شرکت خود دارید.

• در مورد مقررات کار و بیمه اتباع خارجی در منطقه آزاد مقرراتی خاص وجود دارد اما مقررات مناطق ویژه، شبیه مقررات داخل کشور است.

شما هم اگر بنا به هر دلیلی اعم از ثبت نام در سامانه ثنا و مشاهده ابلاغیه دادگاه‌ها و داسراها و شواراهای حل اختلاف، ثبت دادخواست، ثبت شکوائیه، ثبت اظهارنامه و غیره تصمیم دارید به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه نمایید، با توجه به ازدحام موجود در این دفاتر، توصیه می‌نماییم برای جلوگیری از اتلاف وقتتان و همچنین رعایت مسائل بهداشتی، حتماً از طریق click here سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی دقیقاً مطابق با همین آموزشی که ما خدمتتان ارائه داده‌ایم، اقدام به دریافت نوبت کنید و در همان روز و ساعتی که انتخاب کرده‌اید به این دفاتر مراجعه نمایید.

این تورها هر روزی که شما بخواهید اجرا می‌شود؛ چه خارجی و چه داخلی ویزا و خدمات ویژه

دریافت استاندارد ایران چگونه است؟ مدارک، شرایط و هزینه اخذ استاندارد ملی

وجه اسناد دیسکانت شده خواست فروشنده حساب موردنظر وی حواله خواهد شد. از انجا که توضیح جزئیات این خدمات و کارمزد ها و نرخ های مربوطه حوصله این نوشتار نمی گنجد لذا مشتریا ن می توانند برای اطلاع از کارمزد ها و جزئیات مراحل انجام کار با بانک خود تماس حاصل نمایند. رابطه با ضمنانت نامه های ارزی بانک ها انواع ضمانت های ارزی شامل ( ضمانت نامه های وارداتی) ( قبال تضمین متقابل کارگذاران )(ضمانت نامه های حسن انجام click here کار )و (ضمانت نامه های پیش پرداخت )را صادر می نمایند.

این مناطق به منظور سهولت در امر واردات و صادرات ، جذب فناوری های جدید، حمایت از صنعت داخلی کشور و توسعه منطقه ای در نقاط مرزی کشور ایجاد می شوند.

Report this wiki page