A Review Of سایت ثبت شرکتها

Wiki Article

در این نوع شرکته اگر دارایی شرکت برای پرداخت بدهی های شرکت کافی نباشد هر یک از شرکا مسئول پرداخت هستند .

*در شرکتهای مختلط غیر سهامی نام هیچ کدام از شرکا مسئولیت محدود نباید ذکر شود .

شهر کرج ، میدان آزادگان ، ابتدای خیابان مطهری ، جنب پل آزادگان ، اداره کل ثبت اسناد و املاک استان البرز

این سند پیش از ارائه به اداره ثبت شرکت‌ها باید به امضای همۀ اعضا برسد. صورت‌جلسه هیئت‌مدیره

در شرکت های مختلط غیرسهامی سهام به قطعات سهم تقسیم نمی شود و ازادانه قابل معامله نیست در صورتیکه در شرکت مختلط سهامی با مسئولیت محدود سهام به صورت سهم در می اید و قابل نقل وانتقال است .

با توجه به نیازهای گوناگون جوامع امروز جهت تامین خدمات و کالا انتخاب گزینه ی مناسب و مورد اطمینان برای انجام فعالیت امر مهمی است ثبت شرکت از طریق موسسه ثبتیکال راه مناسب برای انجام این فعالیت است .

حدود اختیارات مدیر در شرکت نسبی در اساسنامه تایین می شود و مسئولیت مدیر در این شرکت ها مثل مسئولیتی است که وکیل در مقابل موکل خود دارد .

در شرکت های تضامنی باید سرمایه نقدی و غیر نقدی شرکت باید به طور کامل پرداخت شود واگر مثلا سرمایه غیر نقدی یکی از اعضا کمتر از ارزش واقعی خود اعلام شود به ضرر خود اعضا است .

برای تاسیس شرکت تضامنی باید شرکتنامه تنظیم شود که شامل :

حق تمبر یکی از انواع مالیات است که ثبت شرکت هنگام ثبت شرکت و نیز افزایش سرمایه شرکت پرداخت آن الزامی است. طبق ضوابط مالیاتی، بخشی از این مبلغ ثابت و بخشی دیگر متغیر و وابسته به آوردۀ شما است. شرکت‌های تجاری در ایران حداکثر تا دو ماه پس از دریافت آگهی تاسیس باید برای این کار اقدام کنند.

ثبت تغییرات شرکت که مدیران موظف به انجام آن هستند تغییرات شرکت اعم از نام شرکت، تغییر موضوع فعالیت، تغییر آدرس، افزایش یا کاهش سرمایه،تبدیل سهام، افزایش یا کاهش تعداد مدیران شرکت می باشد.

شهر زنجان ، خ صفا کوچه کنج خانلو اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری

به شرکتهایی اطلاق می شود که با حداقل دو شریک ثبت می گردد.

شرکت‌های مختلط غیر سهامی بین چند شریک با مسئولیت محدود و چند شریک ضامن بدون انتشار سهام شکل می‌گیرند. مسئولیت گروه اول به میزان آورده‌شان است، اما گروه دوم مسئول تمام قرض‌هایی هستند که ممکن است علاوه بر دارایی‌های مجموعه پدید بیاید. اختیار انتخاب مدیران در دست شرکای ضامن و حق نظارت بر عملکرد آنها بر عهدۀ شرکای با مسئولیت محدود است. در واقع، ثبت شرکت مختلط غیر سهامی به معنی استفاده از امتیازهای دو نوع شرکت با مسئولیت محدود و تضامنی است. به طور راهنمای ثبت شرکت کلی، این‌گونه شرکت‌ها زمانی تاسیس می‌شوند که فردی برای فعالیت‌های مستقل کارآفرینی خود به سرمایه‌ای اولیه احتیاج دارد.

Report this wiki page