sssaa.ir No Further a Mystery

Wiki Article

کارمندان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با ارائه معرفی ‌نامه از طرف سازمان استان محل فعالیت

در صفحه بعدی، شما راجع به شعب موسسه و یا شرکت توضیح میدهید، سمت تصدی افراد را در شعب با نام و مشخصات تعیین می‌نمایید زمان شروع این تصدی را نیز مشخص میکنید.

در این قسمت شما میتوانید از فرم های تعبیه شده استفاده کنید و آنها را پر نمایید. چنانچه اطلاعات خاصی مربوط به شرکت خودتان موجود است اضافه میکنید.

متن تایپ شده با اصل آن باید برابر باشد. زمانی که اطلاعات دقیق جامع و نهایی شد ، وارد یارانه میشود، در صورتی که رایانه تایید پذیرش را به متقاضی اعلام کند، باید نسخ صورت جلسه وضمایم توسط پست سفارشی به آدرس ذکر شده در تاییدیه فرستاده میشود.

Region of origin for ninety nine.8% of all visits is Iran. It’s fantastic for Ssaa.ir that their server can be located in Iran, as that allows nearly all of their site visitors to gain from a much faster web site load time.

به محض دریافت پیامک، باید به سامانه اینترنتی «اطلاعات جامع خودروهای دوگانه سوز کشور»مراجعه کرده و برای گازسوز کردن خودرو با ٧٥٪ تخفیف، نوبت بگیرید.

در بخش انصراف از درخواست میز خدمت سامانه سازمان ثبت اسناد امکان انصراف از درخواست برای افرادی که قبلا در این سامانه درخواستی را ثبت کرده اند، وجود دارد.

پس از مشاهده ریز جرایم امکان ادامه فرآیند و پرداخت قبض ها از طریق سامانه استعلام خلافی خودرو وجود دارد و یا شما می توانید با کپی کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت نمایش داده شده توسط سیستم استعلام خلافی قبضینو ، قبض خود را به وسیله روش های مختلف پرداخت نمایید.

شرکت های مدنی را در دو نوع شرکت های اختیاری و شرکت های قهری نیز می توان طبقه بندی کرد. شرکت های اختیاری بر اساس عقد عقود (همان قراردادهای منعقده شده) و یا بر اساس عمل شرکا تشکیل می شوند. در عمل شرکا می بایست قانون گذار بر اساس قبول مال (منظور این است که طرفین به جای اجرت کاری که انجام داده اند، در مقابل در مال یا اموال متعددی با طرف مقابل شریک شوند) و امتزاج اختیاری( منظور ترکیب کردن اموال متعدد طرفین با یکدیگر است به طوری که امکان تفکیک و جداسازی آن ممکن نباشد) here شراکت در شرکت انجام پذیر خواهد بود.

قسمت شروع سال مالی و شروع ماه مالی را نیز تکمیل کنید. منظور از شروع سال، ماه و روز مالی انتخاب آن ها بر اساس مراتب مشخص شده در اساسنامه شخصیت حقوقی که ثبت گردیده است می باشد.

در قدم بعدی، وارد قسمت اظهار نامه شرکت میشوید، نوبت به وارد کردن متن اظهار نامه است، در این مرحله شما میتوانید از متن‌های موجود در سیستم بهره ببرید و یا خودتان اطلاعات خواسته شده را تایپ کنید.

در شرکت های تضامنی و شرکت مختلط علاوه بر نکات فوق باید اسم تمام شرکای ضامن نیز منتشر شود.

جزییات درگذشت بهنام صفوی

در حال حاضر و بعد از طی مراحل گفته شده، شما اطلاعات نهایی را دقیق و کامل وارد رایانه کرده‌اید و به این ترتیب تائید پذیرش را دریافت نموده‌اید، از این لحظه به بعد شما قادر خواهید بود تا هر زمان که لازم باشد وارد سامانه بشوید،کد رهگیری بگیرید و تصمیمات اخذ شده را مشاهده کنید به سامانه ثبت شرکت این ترتیب شما برای پیگیری میتوانید از طریق ورود به سامانه اقدام کنید ونیازی به مراجعه حضوری ندارید.

Report this wiki page